torsdag 25 september 2014

Hohooo, jag anar ugglor i barnvagnen!

De söta små mormorsruteugglorna gör sig så bra som barnvagnshänge tycker jag. Såg någon som satt ihop flera ugglor till en barnvagnsmobil också, det ska jag nog prova här någon dag :) Kanske blir det för mycket av det goda med flera stycken? Jag gillar ju när de själva får vara i centrum och flaxa runt och få all uppmärksamhet!

Fina E beställde innan sommaren en uggla i turkost och lila till en väntande mamma och den lilla ugglan kommer att göra sig fint i barnvagnen där! E önskade svarta flaxande vingar och de blev verkligen en fin inramning till det turkosa och lila! Inte bara är det jätteroligt att virka efter någon annans önskemål, det är dessutom så roligt med tanken att något som jag lagt tid och kärlek på att göra kommer att användas av en liten bebis och dennes föräldrar någonstans i Sverige! Sånt gör mig så glad!



virka uggla
Virkad uggla som barnvagnshänge

köp unikt barnvagnshänge
Hoho, jag är en liten uggla jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar