torsdag 7 augusti 2014

Bo bo bobbo bobo, säger Bobbo

Babbeln Bobbo kan jag presentera för omvärlden idag :) Hur söta är inte de där två små tänderna som sticker fram i munnen?



virka babblarna mönster gratis språkträning
Babbeln Bobbo

virkad babbel bobbo mönster beskrivning språkträning


Mönstret kan du hitta här där du också hittar mönster på de andra Babblarna :) I Bobbos mönster ska man egentligen sätta piprensare i benen för att kunna böja dem ordentligt. Piprensare och småbarn tycker jag inte blir en jättebra kombination så jag hoppade över dem och sydde vikningarna vid ankeln och knävecket istället. Hade jag tänkt på det innan hade jag virkat vikningar medan jag virkade benen men jag upptäckte piprensardetaljen när benen redan var färdiga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar