torsdag 26 juni 2014

Grönt är skönt

Funderade länge innan jag köpte hem tyget som är använt till den här tröjan. Älskar färgerna men kunde inte bestämma mig för om jag tyckte att maskar, myror och syrsor skulle bli jättebra till barnkläder. Är glad att jag köpte det dock, det är fantastiskt i färgerna och faktiskt tycker jag att blommorna är det första man ser i tyget, inte insekterna :) 

Det matchar dessutom de andra limegröna tygerna jag har hemma :) Konstigt det där hur vissa tyger matchar alla andra tyger med samma färg oavsett tillverkare (ner på minsta nyans alltså) medan andra tyger skär sig mot allt...



köp unika barnkläder
Raglantröja med kort ärm, storlek 80


Först ut med tyget är en raglantröja med kort ärm till dottern :)



gröna tyger myror blommor
Fin matchning mellan det limegröna 

Tröjan in action


Tröjan är välanvänd redan och den är så härlig att kombinera tillsammans med vita eller svarta byxor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar