onsdag 25 september 2013

Snöflinga snöflinga på bordet där... säg mig när julen kommen är!

Jag har provat mig på den andra av de tre snöflingorna nu, den första är definitivt fortfarande favoriten. Jag funderar redan och planerar fram till jul vilket julpynt jag vill ha/göra :) Om vi skulle ha en julgran i år skulle jag nog virka ett och annat att hänga i den, men eftersom vi inte firar julafton hemma väntar vi med julgran till nästa år när dottern är äldre. Tänk så spännande förresten med barn, att skapa sin egen familjs jultraditioner. Underbart!


virka julpynt
Virkad snöflinga

virkat julgranspynt
Två små snöflingor

Till vänster på bilden ovan är den första snöflingan jag gjorde (det första av mönstren) och till höger den andra (det andra av mönstren). Mönstren är på engelska och dem hittar du här


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar