torsdag 12 december 2013

Fler dregglisar

Det blev ett gäng dregglisar till när jag ändå var i farten och sydde dregglisar :) Kan man ha för många liksom? Till dessa valde jag ett litet tjockare muddtyg som också har bra uppsugningsförmåga.





Känner ni igen tyget? Jupp, dottern har ett par haremsbyxor i detta tyg också. Tycker det är så fint!





En dregglis som matchar höstvantarna blev det, även om det är lite väl kallt ute nu för att använda de vantarna. Tycker tyget är fantastiskt fint, både i mönster och färger!





Biltyget har jag använt till dregglisar tidigare, men också pillerleksaker. Och ja, jag älskar turkost :) 

Fick frågan om jag inte kunde sälja en dregglis och det går ju bra såklart! Bara att maila så stämmer vi av vilka tyger jag har hemma och så :) Har inte gett mig på att sy filtar ännu men en dregglis och matchande filt är ju en fin present, eller en mössa/vantar och dregglis :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar