fredag 1 januari 2016

Virkad fikabeställning och Gott Nytt År!

Nytt år, jösses vad snabbt det går! Hoppas ni haft en mysig ledighet! Jag har verkligen haft det lugnt och skönt, så pass att jag fick lite sy- och virkabstinens i mellandagarna ;) Det blev lite sömnad då men resultatet är fortfarande en liten hemlighet eftersom det är en present.

Bjuder istället på en bild av en beställning av virkat fika som jag virkade och skickade till en kund innan jul. Perfekta presenten tycker jag <3


virka kaka present kakor dammsugare chokladbollar dopgåva tips inspiration mönster
Virkade prinsessbakelser

virka kaka present kakor dammsugare chokladbollar dopgåva tips inspiration mönster
Prinsessbakelser, chokladbollar och punchrullar


God fortsättning och jag önskar er ett fint och pyssligt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar