lördag 5 december 2015

Blivande drömfångare

Jag har sett så många fina drömfångare online och tänkte för ett tag sedan att jag skulle göra en egen. Letade ganska länge efter en sorts ringar som jag tyckte passade men hade svårt för att hitta. Fick möjlighet att köpa in ett gäng i två olika storlekar till mitt företag och det blev ju toppen!

Metallringarna finns i webbshopen och idag har jag påbörjat en drömfångare med hjälp av en virkad duk, en metallring, en virknål och garn :) Underbart! Lite pillrigt att virka fast duken men det är det värt! Nu ska jag fundera lite på hur jag ska dekorera den... Kan jag ha sån tur att det finns påskfjädrar någonstans? :)


drömfångare tillbehör köp barnrum inredning inspiration virka present julklappstips
Blivande drömfångare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar