onsdag 27 maj 2015

Virkade bakverk

Kakor är ju minst lika roliga att äta som att virka :) Som ni kanske minns virkade jag en hel del kakor till dottern för lite mer än ett år sedan. Då bjöd jag bland annat på mönster till oreo-kakor, länkade till ett prinsessbakelsemönster och visade ett par cupcakes som jag hade provat virka i ett lite grövre garn. Under våren här har det blivit lite småvirkandes här och där på egna kakmönster och jag tänkte passa på att visa några kakor som blivit till under provvirkningen :)


virka kakor mönster köpa virkade kakor bakelser bakverk
Virkade kakor och bakelser


Lite smått och gott och mumsigt :) Om det är så att man skulle vilja ha en kaka eller två till sitt kök där hemma så kan man höra av sig till mig på pysselnabon@gmail.com, det finns både en och två upplagor av kakorna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar